dinsdag 13 januari 2009

To blog or not to blog...

Een blog is geboren! Het zou misschien interessant zijn om statistieken te vinden over hoeveel blogs er per dag of per minuut worden geboren.

Ik heb niet zoveel tot nu toe met een blog... voor mij leeft er nog een beeld van een 'nep' realiteit. Ik heb zoveel vrienden...e.d. Wat is een vriend? Is een digitale vriendschap anders dan een echte vlees en bloed vriendschap? Als er veel mensen op je blogbericht reageren heb ik dan meer 'vrienden' of ben ik populair?!?

To blog or not to blog... voor mij nog steeds een vraag!

1 opmerking:

  1. Donna,

    Welkom. Je hebt gelijk een kleine filosofische beschouwing over vriendschappen en bloggen. Kom er later maar eens op terug, als je het bloggen aan den lijve ervaren hebt. Populair, vrienden.... tja ik weet het ook niet, het is een andere manier van communiceren, soms een verrijking, soms een last. Laat het maar even over je heen komen.

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen