maandag 13 april 2009

Er komt geen einde aan...

Ding 17
Wat is het fijn dat sommige sites ook alle andere sites rubriceren en ordenen. Als je een specifieke zoekvraag hebt, kun je net zoals in een Gouden Gids beginnen bij een rubriek. Programmableweb is in dit opzichte wel handig. Je kunt een onderwerp (topic) ook kiezen en wat ik super handig vind is de tagcloud. Ik denk dat als wij een tagcloud zouden gebruiken i.p.v. een trefwoordenlijst in de catalogus, dat de leerlingen ook sneller de zoekfunctie via trefwoorden zouden gebruiken.
Daarnaast vond ik Web2.0 Awards 2008 goed omdat er ook een waardering voor bepaalde sites werd gegeven. Het stemde mij ook zeer gelukkig dat ik een aantal van de sites nu wel beter ken...één van de opbrengsten van deze cursus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten