vrijdag 10 april 2009

Flickr... a picture says a thousand words

Ding 6 en 7
Ik ben zelf niet zo bedreven in het maken van foto's. Dat doet vooral mijn man, dus komt het er niet van. Ik heb ook geen digitale camera of een camera in mijn telefoon. Dit betekent niet dat het bekijken van foto's van plaatsen waar ik geweest ben of een evenement of van de familie niet leuk vind.

Ik heb een account gemaakt bij Flikr en een paar foto's daar geplaatst met commentaar. Waar mijn dochter voorheen woonde in Italy, Magreglio, heb ik tulpen geplant tijdens een vakantie daar. De volgende keer dat ik daar op bezoek kwam, was het al juli en waren de tulpen uitgebloeid, helaas... Maar niet heus want mijn dochter had daarvan foto's gemaakt. Die staan nu op Flickr met een paar tags. Ook heb ik ze op de kaart gezet. Ik heb mijn dochter uitgenodigd en mijn man. Ook een map gemaakt voor 'Oostdijk family' zodat we als gezin altijd een plek hebben waar we wat foto's met elkaar kunnen delen.

Wat ik ook ontdekt heb is dat er enorm veel foto's zijn van een evenement waar ik ieder jaar werk als vrijwilliger, het Flevofestival. Er zijn heel veel, hele goeie foto's! Ik heb even genoten van al het moois.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten